Home PageTestimonialBIG GAME

In 2004 is BIG-GAME, een design studio in Lausanne door Gregoire Jeanmonod, Elric Petit en Augustin Scott de Martinville opgericht.

BIG-GAME ontwikkelt meubilair, verlichting en objecten voor bedrijven zoals Karimoku, Snor of Galerie Kreo. Het trio, houdt naar eigen zeggen van “descriptive geometry” and “economy of means ” als basis voor hun design ontwerpen. BIG-GAME is bekroond met de Zwitserse Federal Design Award in 2006 en 2010. Hun werk is overgenomen door het Museum fur Gestaltung in Zwiterserland, het Museum du Grand-Hornu in België, en het Centre Georges Pompidou in Frankrijk. Hun eerste museum solo tentoonstelling was in 2008 in het Museum du Grand-Hornu in België. Deze tentoonstelling ging gepaard met een monografie uitgegeven door Stichting Kunstboek. Naast hun studiowerk, zijn de leden van BIG-GAME ook werkzaam als leraren op de Ecole Cantonale d’art de Lausanne.

Voor de MATERIA collectie van Amorim hebben zijn ‘Bote’ gemaakt, een speels en prachtig ontwerp van kurk.

Design objecten van Big Game

Speelgoed zeilboot boot van kurk

Speelgoed zeilboot van kurk

Speelgoed stoomboot boot van kurk bad

Speelgoed stoomboot van kurk

Speelgoed speedboot boot van kurk

Speelgoed speedboot van kurk









Meer zien? Ontdek de mogelijkheden van kurk in de shop

SHOP

Andere designers bekijken?

KLIK HIER